Premium Content

of Word Premium

Star Wars: Outlaws Premium Review: Een sfeervolle hommage

30/08/2024 0 Tweet Het Like/Deel Het

Ubisoft is aan de beurt om aan de slag te gaan met de Star Wars IP, en dat doen zijn in hun open world adventure game onder de titel Star Wars: Outlaws! Huey, Jelle en Koos hebben het uitgebreid getest en gaat het er nog uitgebreider over hebben. Ga er maar goed voor zitten, want deze review loopt de kantjes er ook niet vanaf. Hoe heeft Massive Entertainment er voor gezorgd dat dit nieuwe verhaal toch overlapt in het universum, en is dat gelukt? Hoe onderscheid de game zich bijvoorbeeld van een Jedi: Survivor? Als connaisseurs van het universum kijken de drie naar ieder aspect van de game en delen hun uitgebreide mening in deze Star Wars: Outlaws Premium Review!

Star Wars: Outlaws Premium Review: Kritische analyse van de nerds.

Er zit een paars randje aan deze aflevering want de heren van Nerd Culture willen maar wat graag hun liefde en treuring over een van hun favoriete franchises kwijt. Nostalgische herinneringen aan Tatooine en het dromen om op speeders door die werelden te reizen zijn een groot aantrekkingspunt. Naast een immersieve wereld (die ook de franchise waardig is) zijn de overige elementen onderdeel van gesprek. Het verhaal, de animaties, (side) quests en de exploration, zijn deze goed genoeg? Zoals je gewend bent hebben we speciaal voor de premium review weer extra meningen, extra footage en een extra Gameking!

Premies jagen met Kay Vess

Eens niet als een Jedi, maar als een Bounty Hunter de Outer Rim ontdekken. In deze open wereld volg je het verhaal Kay Vess, en ironisch genoeg ben jij nu degene met een prijs op je hoofd. Terwijl je het verhaal steeds meer uitpakt en ontdekt werk kom je in (dis)krediet bij diverse factions aan de hand van je reputatie. Voelt deze game als een Ubisoft mengelmoes? Hoe zit het met de voertuigen, het ontdekken van de ruimte en natuurlijk de combat?! Al met al, welke uitkomsten dit oplevert in het verhaal, de karakterontwikkeling en uitkomsten in de open wereld? Voor een uitbundige analyse van de game kijk je naar deze Star Wars: Outlaws Premium Review!