Call of Duty: Black Ops 6 Warzone Review
De ring sluit zich…
Nog geen account? Registreer hier
De langverwachte game ontwikkelsoftware Dreams is eindelijk uit voor PlayStation 4. En Skate en Daan hebben deze voor je gecheckt. In deze Premium discussie hoor je wat de mannen van de game vinden en zie je wat ze zelf gemaakt hebben. Zijn de tools makkelijk genoeg om je dromen tot leven te laten komen? Of hebben ze een enorme creatieve blokkade gehad en kwam er niks uit hun vingers?
Afgelopen weekend hebben Skate en Daan hun creativiteit de vrije loop laten gaan in Dreams. Natuurlijk is het dan altijd de vraag wat ze gemaakt hebben. Is het gelukt om een vervolg te maken op de games van weleer? Daan vertelde in de laatste ken je deze nog dat hij talloze uren in de film tycoon game The Movies heeft gestoken. Zou hij er in Dreams in geslaagd zijn om na jaren ook nu weer zijn creatieve ei kwijt te kunnen?
Een van de games waar Skate al talloze uren in heeft gestopt is Bloodborne. Een game waarbij de fans al tijden hopen op een vervolg. Is dit er nu dan eindelijk gekomen dankzij de briljante vingers van Skate?
Dat de mogelijkheden eindeloos zijn laat de community al zien in Dreams. Hele games worden opnieuw gemaakt in deze software. Van Crash Bandicoot tot Fallout 4. En ze zijn allemaal speelbaar. Dat mensen graag games namaken valt te verwachten, maar er staan ook games op die nog helemaal niet uit zijn. Ghost of Tsushima is er zo een. De game van Sucker Punch komt pas het einde van dit jaar uit. Maar hij is dus nu al dankzij een aantal fans te spelen in Dreams. Natuurlijk blijft het een beetje gissen naar de gameplay van Ghost, maar als je echt niet kunt wachten, dan is dit natuurlijk heerlijk om alvast even aan te raken. Dit soort projecten laten maar weer eens zien hoe veel creativiteit er in de community zit. Als je maar de juist tools beschikbaar maakt.