Dragon Quest III HD-2D Remake voorzien van Launch Trailer
The Legacy Begins...
Nog geen account? Registreer hier
De laatste tijd is er veel te doen geweest rondom Titanfall. De eerste game van Respawn Entertainment wordt goed ontvangen door de pers, maar lijkt nog niet alles te halen uit de Xbox One. Zo draait de game op een resolutie van 792p. De ontwikkelaar heeft wel al aangegeven dit misschien nog te kunnen updaten, waardoor de game in de toekomst dus misschien wel op een Full-HD resolutie draait. Overigens is er ook genoeg te doen geweest rondom de PC-versie van de game, want deze neemt maar liefst 48 GB in van je hardeschijf. De ontwikkelaar heeft hier een verklaring voor, want de PC-versie van Titanfall is 48 GB door de audio volgens Respawn.
De ontwikkelaar heeft er namelijk voor gekozen om de audio niet te comprimeren voor de PC-versie van Titanfall. Hierdoor wordt de audio dus ‘kaal’ geïnstalleerd en is de audio van de game dus niet kleiner gemaakt door middel van compressie. Dit is normaal gesproken de taak van de PC zelf, maar omdat Titanfall erg lage systeemeisen heeft, zijn er straks dus PC’s die erg veel moeite gaan krijgen met het comprimeren van de audio. Dit hoeft nu dus niet, want de PC-versie van Titanfall bevat ongeveer 35 GB aan niet gecomprimeerde audio. De Xbox One-versie vraagt ‘maar’ 17 GB van de hardeschijf van de console.
Respawn Entertainment heeft dus duidelijk gemaakt waarom de PC-versie zoveel ruimte inneemt. De audio van de game is de boosdoener, alhoewel dit er wel voor zorgt dat erg veel mensen de game straks gewoon kunnen spelen. Ook mensen met een minder capabele PC kunnen vanaf overmorgen aan de slag met Titanfall. Dit geldt ook voor de bezitters van een Xbox One, terwijl Xbox 360-gebruikers nog moeten wachten tot 28 maart totdat zij aan de slag kunnen met de eerst game van Respawn Entertainment.