PlayStation in onderhandeling om FromSoftware over te nemen
Een goede move?
Nog geen account? Registreer hier
We zijn nu een week verder sinds de grote release van No Man’s Sky en iedereen heeft inmiddels wat te zeggen over één van de meest gehypte games van dit jaar. In deze Gamekings Extra: JJ over de hype van No Man’s Sky, probeert JJ te begrijpen hoe het bedenker Sean Murray is vergaan.
All aboard the Hype Train! Wat interessant is aan No Man’s Sky is dat het begon met een briljante formule voor een toffe ontdekkingsgame, vervolgens heeft Sony het in de hype-molen gegooid en is het uitgepakt tot een van de meest geanticipeerde games van dit jaar. Inmiddels is de game de grote, boze wereld in gelanceerd en heeft iedereen een mening. Er lijken wel twee kampen binnen de review-wereld te zijn ontstaan. Fans en reviewers hebben nu ruim een week de tijd gehad om behoorlijk wat uurtjes in de game te steken en de meest uiteenlopende meningen zijn gevormd, maar of de game op de lange termijn beter of slechter gaat worden, is waarschijnlijk de grootste vraag.
Sean Murray is de man van de studio Hello Games en het doelwit van alles wat fout ging naar aanloop van de release van No Man’s Sky. Wat JJ vindt van deze man met een fantastisch idee voor een game, verteld hij in deze Gamekings Extra over de hype van No Man’s Sky!