PlayStation in onderhandeling om FromSoftware over te nemen
Een goede move?
Nog geen account? Registreer hier
De redactie werkt (wegens Firstlook) al twaalf dagen achter elkaar door en vandaag is eindelijk het lang verwachte vrije weekend in zicht. Dus het is meer dan welkom dat Steven van THQ even een bezoekje komt brengen. Hij heeft WWE ’13 bij zich waardoor Martin en Skate direct plaats namen in onze gamehoek om de game uit te proberen. Wie van hen aan het winnen is, zie je in ‘De redactie speelt voor het eerst WWE ’13’.
De nieuwe worstelgame van de studio Yuke’s, genaamd WWE ’13 bevat vele tweaks die de game een stuk beter maken dan zijn voorganger. Zo hebben ze dit jaar een vernieuwd audio systeem doorgevoerd, waardoor niet alleen de klappen beter aankomen, maar het publiek ook dynamisch reageert op het gevecht dat in de ring plaatsvindt. Tenslotte zijn de models van de worstelaars aangepast, zodat de ‘grotere’ WWE spelers nog meer intimideren.
De game draait op de Predator Technology 2.0 engine. Door deze nieuwe opgepoetste engine zijn de animaties van WWE ’13 nog vloeiender en bevat de game meer dan 300 nieuwe moves.
De Creative Suite zal net als in WWE ’12 ook dit jaar in de game aanwezig zijn. Je kunt tot in detail je eigen worstelaar creëren. Daarnaast is het mogelijk om zowel de ring als het stadion aan te passen en zelfs de grootte en de smaak van het publiek kun je instellen.
De eerste reactie van Skate en Martin hoor je in ‘De redactie speelt voor het eerst WWE ’13’.