Ghostface speelbaar in fighting game Mortal Kombat 1
Lekker bloederig...
Nog geen account? Registreer hier
We kregen vorige week al wat informatie over de campaign van Overwatch 2, maar dezelfde bron (Michael Chu) heeft nu in een Q&A met PlayStation Blog nog wat meer naar buiten gebracht. De lead writer sprak samen met assistant game director Aaron Keller over onder meer campaign leveling. Helaas zit er tussen al deze informatie nog geen release date.
Oftewel, ze worden opgesplitst. “players will level their heroes and use different elements to modify their abilities and power levels.”, aldus Keller. “Our goal is to make a robust meaningful progression system that feeds into our Hero Missions where players can play and replay for many hours or as their main mode of play after they complete the Overwatch 2 story.”.
Verder zijn er een paar maps toegevoegd die twee keer zo groot zijn als de grootste multiplayer maps die we van Overwatch gewend zijn. Dit komt omdat volgens Keller ze nu meer mogelijkheden hebben: “We got way more advanced technology to show dynamic weather, lightning, explosions, and more.”. Daarnaast zal elke missie een opening cinematic hebben, waarna ook elke missie wordt afgesloten met een cinematic. En we weten hoe goed Blizzard in cinematic’s is.
Internal concept art, that is. Ze hebben dus een idee van hoe ze eruit moeten gaan zien en wat hun gameplay elementen moeten gaan worden. Hoeveel het er precies zijn is niet helemaal duidelijk, maar volgens Keller zijn er “lots of heroes in the works. We can’t get into who they are exactly, or what their gameplay might be like, but they will help round out the world of Overwatch and give us new gameplay mechanics we have not yet seen.”. Al met al lijkt er behoorlijk wat tijd in de campaign van Overwatch 2 gestoken te worden. Nu nog afwachten wanneer gamers echt aan de slag kunnen met de opvolger van Overwatch.