De emotionele kracht van live vertolkte muziek uit videogames
Een video om naar te luisteren
Nog geen account? Registreer hier
Het is een bijzondere dag vandaag, want we hebben maar liefst twee JJ’s in de studio zitten. Onze eigen JJ heeft namelijk niemand minder dan Joris-Jan van ‘t Land uitgenodigd voor een interview. Zegt die naam je niet meteen iets? Als we Arma noemen begint er vast wel een lampje bij je te branden. Joris-Jan is namelijk projectleider bij Arma 3. Reden genoeg dus om te kijken naar het interview met Joris-Jan van ‘t Land over Arma 3.
De alpha van Arma 3 is inmiddels voor iedereen te downloaden, Bohemia Interactive is binnenkort op de E3 te zien en ook de beta van Arma 3 zal snel uitkomen. Maar waar natuurlijk iedereen op wacht is de officiële release van Arma 3.
In de tactische shooter van de Tsjechische studio is waarheidsgetrouwe gameplay ontzettend belangrijk. Je zal dus ook wel een beetje geduld moeten hebben tijdens het spelen van deze game, want Arma 3 is geen shooter waarin je als een Rambo achter elkaar je tegenstanders kapot aan het knallen bent. Het is dan ook niet voor niets zo dat zelfs militairen deze game spelen als oefening. Je zal tactisch te werk moeten gaan om zo ongezien bij je tegenstanders te kunnen komen, waarbij samenwerking met je teamgenoten ontzettend belangrijk is.
Heb je altijd al willen weten of Bohemia Interactive er ooit aan gedacht heeft een ander soort shooter te gaan maken? Of waarom Arma: Cold War Aassault niet de naam Operation Flashpoint mocht krijgen? Dat, en natuurlijk nog veel meer, kom je allemaal te weten in het interview met Joris-Jan van ‘t Land over Arma 3.