Call of Duty: Black Ops 6 Warzone Review
De ring sluit zich…
Nog geen account? Registreer hier
We hebben het natuurlijk al veel gehad over Starfield. Logisch ook, want de game werd gebracht als een van dé games van het jaar. Menig Gamekings presentator heeft er het nodige over gezegd. Alleen Boris en JJ nog niet. En er kwamen toch wel wat vragen uit de community wat zij er van vonden. Bovendien is de game nu een maand uit en hebben we allemaal veel (nieuwe) meters in het spel kunnen maken. Bethesda is een studio die RPG’s maakt met veel content erin. Dat in een week of twee helemaal doorspelen én een sociaal leven erop na houden, is onmogelijk. Daarom komen we nog één keer terug op het spel. Met de mening van Boris en JJ, maar ook om te praten over de ambitie die Bethesda met deze space explorer had en de kracht en zwakte van hun eigen engine.
Starfield werd niet als zo maar een rpg-tje gebracht. Dit was Bethesda’s meest ambitieuze project ooit. 1000 planeten met elk hun eigen leven en setting. Reizen tussen planeten. Het leek niet op te kunnen en in onze fantasie vormden zich al de meest fantastische uitwerkingen. Een maand later kennen we echt het eindresultaat. De community heeft alle uithoeken van het sterrenstelsel verkend. Daan zit er 100 uur in. Boris en JJ gaan ook die richting op. Heeft Bethesda zijn ambitie met dit spel waar kunnen maken? Is dit een next level space exploratie RPG? Je krijgt het antwoord in deze video.
Er staan natuurlijk al genoeg reviews online. Daarin staan overduidelijk ook veel kritische geluiden. Vooral de eigen engine die Bethesda gebruikt, roept vragen op. De drie gaan uitgebreid in op de Creation 2 engine. Plus de conclusie of ze de game door blijven spelen. Want de content lijkt schier oneindig.