Call of Duty: Black Ops 6 Warzone Review
De ring sluit zich…
Nog geen account? Registreer hier
Tijd voor iets speciaals. Een game die niet 1, 2, 3 de headlines zal gaan halen, maar die we toch even aan jullie willen laten zien. Het betreft het rustieke en melancholische Lake. Deze game is ten eerste een Nederlands product en ten tweede is de vriendin van Emiel (die momenteel een fijne fulltime baan heeft en dus druk is) mede verantwoordelijk voor de grafische stijl. Reden genoeg voor ons om zo’n product een kleine push geven. Maar, wees gerust, in deze rondgang door de game, geven we ook onze eerlijke mening. Zo zijn we ook wel weer.
Lake draait om hoofdpersoon Meredith Weiss. Zij gaat in het spel terug naar haar geboortedorp, het afgelegen Providence Oaks in Oregon. Ze heeft er een tijdelijk baan gevonden en gaat de post bezorgen. En dus verruilt ze op 1 september 1986 haar drukke stadsleven twee weken lang voor een kalmer bestaan. Althans, dat zou je denken… De game speelt zich binnen deze twee weken af. Waarna de speler aan het eind kan kiezen wat Meredith met de rest van haar leven moet gaan doen. Over pittige keuzes gesproken…
Lake is een aparte game. waar 99% van de games je adrenaline bezorgen, is het tempo in dit spel veel trager. Je bijvoorbeeld de post zelf bezorgen of een automatische piloot aanzetten waardoor de speler beter de fraaie omgeving tot zich kan nemen. De game wordt dan echt een compleet andere ervaring. Stukkie mindfulness zeg maar. Daarnaast mag je zelf kiezen met wie Meredith gesprekken aangaat en welke activiteiten ze na het werk doet. De game bevat een verhaal met veel keuzes en zijwegen en dus ook meerdere eindes. En wat je ook kiest, niks is goed of slecht. Het is gewoon anders. En volkomen Zen…