Call of Duty: Black Ops 6 Warzone Review
De ring sluit zich…
Nog geen account? Registreer hier
Waar Sony PlayStation de lippen momenteel stijf op elkaar houdt, daar verschijnt Microsoft de laatste maanden constant in het nieuws als het gaat om de toekomst. Ze hebben het uiterlijk van de Xbox Series X al laten zien, uitgebreid gesproken over Game Pass, we kunnen al een tijd aan de slag met Xcloud en sinds kort weten we dus ook het grootste deel van de specificaties. Koos en JJ hebben achter de desk plaatsgenomen om alle specs met je door te nemen en te bekijken wat hiervan de gevolgen kunnen zijn voor het gamen in 2020 en verder.
Onder de kop ‘What You Can Expect From the Next Generation of Gaming’ verschenen de uitspraken van Xbox maandag op de eigen Xbox.com website. De nieuwe console moet volgens Phil Spencer de snelste en meest krachtige console ooit van Microsoft worden. Het echte top-of-the-line systeem binnen de Xbox-familie, gemaakt voor de de gamers die de maximale spelervaring in huis willen halen. En maximaal kun je het wel noemen als je de twaalf teraflops in ogenschouw neemt die het bakbeest kan produceren.
Twaalf teraflops is de helft meer dan de zes Teraflops in de laatste Xbox. Je gaat dus er dus straks echt een eind op vooruit. Volgens Koos kun je echter niet zo rekenen. De power uit dit bakkie gaat volgens hem straks nog een stukje hoger liggen. Waarom? Dat vertelt hij in deze bespreking van de specificaties van de nieuwe console. Net als het commentaar op de aanwezigheid van Variable Rate Shading, Hardware accelerated DirectX Ray Tracing en Dynamic Latency Input. Dure woorden die moeten gaan leiden tot behoorlijk wrede graphics. Dat Xbox een krachtig beest ging neerzetten met de Xbox Series S wisten we vooraf. Maar hoe krachtig is hij geworden? En zijn er nog leuke onbekende foefjes die we niet wisten? Dit alles in de bespreking van de specificaties van de Xbox Series X.