De emotionele kracht van live vertolkte muziek uit videogames
Een video om naar te luisteren
Nog geen account? Registreer hier
Hij zat er al een tijdje aan te komen, er is veel over gesproken en nu is de game eindelijk daar. Ghost Recon: Breakpoint kwam op 4 oktober 2019 uit op PC, Xbox One en PlayStation 4 en is nu dus speelbaar voor alle Ghost Recon-liefhebbers die al een tijdje op de game zaten te wachten. Zo ook Skate, Jelle en Boris, die de game alleen en in co-op/multiplayer hebben gecheckt en eens goed gaan zitten voor een uitgebreide discussie over de game.
Het zou natuurlijk ook van de zotte zijn als dit niet het geval is. De Ghost Recon-games staan er ten slotte om bekend. In Breakpoint is het de bedoeling dat jij het op gaat nemen tegen oude ‘wapenbroeders’, zoals Ubisoft ze zelf noemt. In het begin lijkt de game nogal logisch te beginnen, maar de helikopter waar jij in zit is (want anders is het niet leuk natuurlijk) stort neer. Jij moet ervoor zorgen dat je jezelf aanpast aan de situatie. Daarbij kun je de training gebruiken die je hebt gehad. Deze training ga je nodig hebben om te overleven. Hoe je dat doet, bepaal jij natuurlijk zelf.
Want dat is de vraag. Is deze game gemaakt voor singleplayer-verhaal? Is het verhaal goed genoeg is om je geboeid te houden? Naast dat, is de gameplay ook gemaakt voor co-op. Dit is dan ook wanneer de game echt tot leven komt en je de meeste fun zult hebben. Dit is zo’n beetje de conclusie van alles en iedereen. Maar, Gamekings zou Gamekings niet zijn als daar tegenin wordt gegaan. De vraag is of dat in dit geval ook zo is. De enige manier om daarachter te komen, is door deze discussie te bekijken. Dus: gaat dat zien!
Deze video is mede mogelijk gemaakt door gcorelabs.com