Call of Duty: Black Ops 6 Warzone Review
De ring sluit zich…
Nog geen account? Registreer hier
Op 15 februari konden de leden van EA’s Access Premiere aan de slag met Anthem, de nieuwe game van BioWare. Koos en Skate kregen gelukkig ook een code zodat zij de game, waar ze best wel naar uitkeken, meteen konden spelen. Nu zitten ze in de studio om hun oordeel te geven. Een voorlopig oordeel aangezien Anthem pas aanstaande vrijdag (22 februari) uitkomt en we dan pas echt kunnen zien hoe de game is. Hoe houden de servers zich bijvoorbeeld en wat gaat het verschil zijn met de game zoals ie nu is en als de Day One patch er overheen is gegaan?
Het hele weekend is er Anthem gespeeld. Ook Daan deed vaak mee. Koos stopte er zelfs speciaal (even) zijn verse Final Fantasy verslaving voor. De servers hielden het redelijk en dus kon er prima een blik geworpen worden op wat de game bracht. Hoe zat het met de verhaallijn? Kreeg je nu eindelijk zicht op waarom je door al die levels heen vloog en al die vijanden omver schoot? Hoe was de gameplay en dan met name de afwisseling in de actie? In de VIP-demo voelde het allemaal nog wat eendimensionaal aan. Is daar, nu de game helemaal af is, verandering in gekomen? Worden Koos en Skate elk uur weer verrast door een nieuw epische soort uitdaging? Hoe werkten de servers? De laadtijden? Vragen te over.
Op al die vragen krijg je een (voorlopig) antwoord van de twee heren. Er zijn drie mogelijke uitkomsten. De game is toch nog goed geworden. Er moet nog het een en ander aan gedaan worden, maar ziet de nabije toekomst er zonnig uit. Of we hebben te maken met een product dat echt niet af is en dat ook niet snel zal zijn. Klik op de Play-button en je weet het.