Ghostface speelbaar in fighting game Mortal Kombat 1
Lekker bloederig...
Nog geen account? Registreer hier
Er gaat een hoop mis in het begin bij Anthem, denk aan hoge Chipmunk stemmetjes in de game en het feit dat mensen van level 3 via quickplay zo ineens bij de eindbaas terecht konden komen. Bij Bioware zijn ze erg druk bezig om dit allemaal te fixen. Op social media reageerde ze op veel klachten en zo kun je bij elkaar sprokkelen waar ze mee bezig zijn.
Hieronder een kleine opsomming van wat er allemaal gefixt zou moeten zijn in de Day One Patch op de officiële release op 22 februari.
Er zitten vijanden in Anthem die je niet kunt zien… Dit heeft te maken met streaming en wordt erger wanneer je een volle of slome harde schijf hebt. Er zitten ook een heleboel laadschermen in de game, en dat is op zich zelf al vervend maar wordt helemaal vervelend wanneer ze verdomd lang blijven hangen. Dit gebeurde vaak in de demo en minder vaak in de volledige game. Maar met de Day One patch moet het er helemaal uit zijn.
A few bugs which are improved in Day 1 (thread)
1. Getting shot by invisible people. This is streaming related. Especially on slower/full hard drives. Patch makes it much better.— Michael Gamble (@GambleMike) February 16, 2019
Bij sommige mensen valt ook de audio af en toe weg. En de game zonder alle brute schietactie die je kunt horen is toch een stuk minder overtuigend… Gelukkig vliegen die audio crashes er ook uit! Als je Anthem de afgelopen dagen hebt gespeeld dan ben je vast ook bekend met de Anthem Tomb challenge.
Hierbij moet je een aantal freeroam activiteiten doen, melee kills halen multi-kills en je moet 15 Anthem treasure chest openen. Bioware is bezig om deze doelen aan te passen. Zo denken ze eraan om de challenge eerder te laten tracken. Dan zou je al vanaf level 3 progressie boeken voor deze challenge.
We just pushed a small update which adjusts when the tomb challenge opens up. Allows folks to progress from level 3 and should fix those who got blocked due to an earlier crash.
— Michael Gamble (@GambleMike) February 19, 2019
4. Audio disappearing: pic.twitter.com/Bb1CQ57AYc
— Michael Gamble (@GambleMike) February 16, 2019
Sommige spelers merkten problemen op met het streamen en laden van data tijdens het spelen van Anthem van een HDD in plaats van een SSD. Ook hier wordt aan gewerkt voor de Day One Patch. Ook de problemen rondom het openen van schatkisten worden gefixt in de Day One Patch. “Opening chests (counting challenges) will have a large radius. If anyone in your squad opens it, you should get credit for the open”, schreef Bioware’s Lead Produceren, Michael Gamble op twitter.
Day 1 patch has some optimization for 5400/7200 rpm and/or fragmented drives. Obviously we can’t expect everyone to have SSD’s, so this is on us to make better. Period. And we will continue to. https://t.co/9eRB94fcb7
— Michael Gamble (@GambleMike) February 17, 2019