Ghostface speelbaar in fighting game Mortal Kombat 1
Lekker bloederig...
Nog geen account? Registreer hier
Al even voor de E3 werd Watch Dogs 2 wereldkundig gemaakt. Hoewel Ubisoft bekend staat om het typische torentje veroveren, lijkt het erop dat bij Watch Dogs 2 deze traditie verbroken gaat worden, want je hoeft je in Watch Dogs 2 niet druk te maken over towers.
Een van de developers van Watch Dogs 2, Jonathan Morin, heeft in een interview namelijk aangegeven dat het veroveren van gebieden en activeren van torens in Watch Dogs 2 verleden tijd zal zijn. Gelukkig krijg je niet alles zomaar cadeau; een beetje uitdaging zit er uiteraard dus wel in. Door de wereld te verkennen ga je dingen dus wel vrijspelen, maar het zal niet meer zo traditioneel zijn als voorheen. Door het verkennen van die wereld vergaar je dus ook volgers binnen de Deadsec-groep waar Jonathan het volgende over te vertellen had:
“Every time you get followers, it’s like you’re unlocking the DedSec hivemind. You’re also unlocking new knowledge, new operations, new co-op missions. And then organically you hit those end-game milestones. You can barely touch the story. You have many different operations which give you followers, which guide your progression. But, mathematically you can unlock everything else through co-op or free-roam”
Watch Dogs 2 komt op 15 november uit voor de PlayStation 4, Xbox One en PC. Keek jij al uit naar Watch Dogs 2, of word je nu toch wel opgewarmd nu bekend geworden is dat Ubisoft duidelijk verbeteringen door aan het voeren is met het tweede Watch Dogs-deel? Deel het met ons in de comments! We zijn benieuwd of jij al zin krijgt in een potje onvervalst hacken!
Bron: Eurogamer